Atención ao público
Atención ao público e presentación de documentos. Con carácter xeral aplícanse as seguintes normas, pero debe consultar as de cada oficina no apartado “Documentos relacionados”:
ATENCIÓN AO PÚBLICO
- Presencial, sen necesidade de cita previa
- Por correo electrónico
- Por teléfono (no caso de concorrencia, ten preferencia a atención presencial)
FIANZAS DE ALUGUEIRO
A partir do día 15/08/2023 a xestión de fianzas de alugueiro realizarase exclusivamente polos seguintes medios:
- Na páxina web do Instituto Galego de Vivenda e Solo (IGVS):
https://profia.xunta.gal/SXFianzas/jsf/comunes/entrada/entradaUsuario.faces- Depósito, cancelación e actualización de fianzas
- Modificación dos datos da persoa usuaria
- Cambio da contrasinal do/a usuario/a
- Na Sede Electrónica da Xunta de Galicia
https://sede.xunta.gal/portada - Nos Rexistros Administrativos e nas oficinas de Correos
Pódese descargar o correspondente modelo de solicitude (depósito/cancelación) na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, cumprimentala e, coa documentación que se indica en cada solicitude, presentala en calquera Rexistro Administrativo ou nas oficinas de Correos
REXISTRO-PRESENTACIÓN DE DOCUMENTOS
Realizarase polos seguintes medios:
- A través da Sede electrónica da Xunta de Galicia (REXEL Rexistro electrónico)
- Presencialmente. Recoméndase cita previa, solicitada na páxina web da Xunta: www.xunta.gal/cita-previa, inda que non é imprescindible (terá preferencia quen dispoña de cita previa).
Documentos relacionados
Atención ao público (A Coruña)
Atención ao público (Ferrol)
Atención ao público (Lugo)
Atención ao público (Ourense)
Atención ao público (Pontevedra)
Atención ao público (Vigo)
Atención ao público (Santiago)