Atención ao público
Tue Oct 03 12:27:00 CEST 2023
- Compartir
Atención ao público e presentación de documentos. Con carácter xeral aplícanse as seguintes normas, pero debe consultar as de cada oficina no apartado “Documentos relacionados”:
ATENCIÓN AO PÚBLICO
- Presencial, sen necesidade de cita previa
- Por correo electrónico
- Por teléfono (no caso de concorrencia, ten preferencia a atención presencial)
FIANZAS DE ALUGUEIRO
-
A partir do día 15/08/2023 a xestión de fianzas de alugueiro realizarase exclusivamente polos seguintes medios:
1.- Na páxina web do Instituto Galego de Vivenda e Solo (IGVS):
https://igvs.xunta.gal/SXFianzas/jsf/comunes/entrada/entradaUsuario.faces
- Depósito, cancelación e actualización de fianzas
- Modificación dos datos da persoa usuaria
- Cambio da contrasinal do/a usuario/a
2.- Na Sede Electrónica da Xunta de Galicia
https://sede.xunta.gal/portada
3.- Nos Rexistros Administrativos e nas oficinas de Correos
Pódese descargar o correspondente modelo de solicitude (depósito/cancelación) na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, cumprimentala e, coa documentación que se indica en cada solicitude, presentala en calquera Rexistro Administrativo ou nas oficinas de Correos
REXISTRO-PRESENTACIÓN DE DOCUMENTOS
Realizarase polos seguintes medios:
- A través da Sede electrónica da Xunta de Galicia (REXEL Rexistro electrónico)
- Presencialmente. Recoméndase cita previa, solicitada na páxina web da Xunta: www.xunta.gal/cita-previa, inda que non é imprescindible (terá preferencia quen dispoña de cita previa).