EDIFICACIÓN E CALIDADE
Rexistro de avaliación de edificios
- Compartir
O pasado 20 de abril publicouse no DOG o Decreto 61/2021, de 8 de abril, polo que se regula o informe de avaliación dos edificios e se crea o rexistro galego de informes de avaliación dos edificios, que entra en vigor o 20 de maio. O informe de avaliación é un documento que acredita o estado de conservación do edificio, avalía a súa accesibilidade universal e informa sobre a súa eficiencia enerxética.
De acordo con este decreto as comunidades de propietarios ou as persoas propietarias de edificios de uso residencial de vivenda colectiva cunha antigüidade de 50 anos, teñen un ano para presentar o informe de avaliación no concello correspondente.
O concello, mediante normativa municipal, poderá ampliar a obriga de realización de este informe a edificios de usos diferentes ao residencial ou edificios cunha antigüidade menor, así como establecer un contido maior do IAE. Ademais, como órgano competente, deberá realizar a inscrición dos informes presentados, no rexistro galego de informes de avaliación dos edificios.
O IGVS elaborou unha ferramenta informática, REGIAE, para que os concellos poidan inscribir no rexistro os informes presentados. Esta ferramenta disporá dun módulo de explotación de datos para a xeración de informes e/ou listaxes e tamén incluirá un sistema de alertas relacionadas coas medidas de seguridade inmediatas ou actuacións necesarias para o interese dos concellos.
Para que unha entidade local poda acceder a REGIAE (alta en REGIAE) deberase cumprimentar e asinar o formulario de solictude que atopará en: https://eidolocal.dev.xunta.local/ficha-servicio?id=771e envialo por correo electrónico a: cau-periferico@xunta.gal
Na solicitude deberá indicar os datos dunha única persoa, que será administradora de REGIAE na entidade e que deberá dispoñer de usuario de acceso ao portal Eidolocal. A alta/baixa en REGIAE será confirmada á persoa administradora ao correo de contacto indicado na solicitude.
Esta persoa administradora poderá xestionar en REGIAE a alta e baixa do resto de usuarios/as da entidade local (outros administradores, perfís técnicos e/ou administrativos).